אנימציות וקטוריות למוצרים דיגיטליים.

כלים אנימטיביים להעשרת חווית המשתמש לאפליקציות, אתרים ומוצרים דיגיטלים

אנימציות וקטוריות לאפליקציות, מוצרים דיגיטלים ואתרים

דוגמא לסט אנימציות לאון בורדינג (מסכי כניסה) לאפליקציה הממחישים באמצעי הנפשה את הפעולות העיקריות שהאפליקציה פותרת. המסך השמאלי מספר על התראות למצבים מסוכנים של הולכי רגל וכלי רכב.

קל ופשוט ליצור אנימציה למוצר דיגיטלי

לוטי Lottie היא תבנית קובץ לאנימציה מבוססת JSON (פורמט וקטורי) המאפשרת למעצבים ליצור הנפשות על כל פלטפורמה בקלות ובמהירות ביחס לייצור האנימציות בעבר שהיה נחלתם של אנימטורים מקצועיים.

הגישה ליצירת אנימציות לוטי היא דרך תוכנת אפטר אפקט After Effect של אדובי הידועה ביכולות ההנפשה הוקטורית שלה בין היתר.

אנימציות ליצירת דביקות וחווית משתמש

שילוב נכון של טכניקה ויכולות הנפשה, פותח עולם שלם של אפשרויות קלות משקל למוצרים דיגיטלים, אפליקציות ואתרים כחלק מהעשרת חווית המשתמש והוספת מימד חדש של חוויה.

ניתן להשתמש באנימציות למוצרים דיגיטלים באופנים שונים: כהסבר איורי, כהנחייה והנעה לפעולה, ככפתור ועוד אפשרויות כמספר הרעיונות הקריאטיבים שתמצאו לנכון.

אנימציות Lottie לחידוד חווית המשתמש

אנימציות יכולות לשפר את חווית המשתמש, להגביר את מעורבות המשתמש, להעביר משוב ולהנחות את התנהגות המשתמש. בעולם יותר ויותר דיגיטאלי, זה קריטי להציע למשתמשים חוויה דיגיטלית חסרת חיכוך וחלקה התואמת את הדרישות שלהם. עם הכלים המתאימים העומדים לרשותם, למותגים יש כעת הזדמנות להשפיע על כל המערכת האקולוגית הדיגיטלית שלהם. חווית משתמש (UX) היא אולי אחת הדרכים היעילות ביותר להניע מעורבות צרכנים וזיקה למותג.

אנימציות Lottie למותג וללוגו

אנימציות ללוגו במוצר דיגיטלי או באתר מדגישות את ערכי המותג ומספרות סיפור על המותג. אנימציות לוגו משמשות בדרך כלל במסכי כניסה לאפליקציה ובמסכי אונבורדינג.

אנימציות שונות לכל מטרה

ניתן להשתמש באנימציות גם למטרות אחרות מלבד חווית משתמש ודביקות. אנימציות יכולות להעביר סיפור לצרכים שיווקיים ויצירתיים.

גם לי בא אנימציה &$#@!

אפיון ועיצוב אנימציות וקטוריות לאתר, אפליקציה או מוצר דיגיטלי. רוצים להתפנק באנימציות למוצר הדיגיטלי שלכם? כתבו אלי ואחזור אליכם בהקדם.

    Related Posts

    1
    ItayAlon.com
    הי
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן