Cherry Imaging

עיצוב וחווית משתמש UX UI ברפואה הפלסטית

Cherry Imaging – חווית משתמש ברפואה פלסטית

הטכנולוגיה הישראלית נוגעת בשמיים, וכמו כל תחום ובמיוחד בתחום העזר לרפואה, התעוזה הישראלית מצליחה לאפשר פתרונות יוצאי דופן ככלי עזר לרופאים לבצע את משימתם נאמנה.

חברת Cherry Imagine היא חברת סטארטאפ צעירה שפיתחה סריקה תלת מימדית באיכויות מרשימות שבאמצעותה היא מבססת שירות מלא לפלסטיקאי לסרוק, לאבחן ולספק מענה לצרכים המשתנים של הפציינטים המגוונים.

התחרות העצומה בענף זה, מביא את הרופאים והמרפאות בלחפש חדשנות, אמון ודיוק במפגשים שלהם עם הלקוחות ולהגדיל את נתח השוק שלהם והבידול אל מול התחרות.

אוטומציה וטכנולוגיה בשירות חווית המשתמש

לא משנה באיזה עסק אתם, זה ברור לכולנו שאחד הכלים העוצמתיים להצלחה היא חווית המשתמש. חווית משתמש ברורה ועוצמתית מאפשרת ללקוח להתלהב ולהיות מסופק מהתהליך שהוא בא לצרוך, קל וחומר, כשהלקוח שלכם מזהה בעייה אסתטית שהוא מעוניין לפתור. חווית משתמש מצויינת, תפרק את החסמים שיש ללקוח (פחד, חוסר אמון, בטחון עצמי) ותהפוך אותם לחוויה חיובית.

זה בדיוק הסיפור עם Cherry Imaging, שזיהו וביקשו לטפל בחווית המשתמש באופן כזה שיהווה כלי משלים עבור הפלסטיקאי להעביר את האמון, הפשטות והמדע בשיחה עם הפציינט ויאפשרו לו לחסוך בזמן יקר ולקבל אחוזי המרה גבוהים יותר בטיפול.

אחד הכלים שיישמנו בתהליך הוא מחקר, שבו פנינו לפלסטיקאים שונים ושאלנו שאלות לגבי התהליך הקיים. ביקשנו לברר על החסמים, נקודות השבר והחוסרים שיש להם בתהליך. האינפורמציה שקיבלנו בחזרה, היתה יקרה מפז ואיפשרה לנו להבין את התהליך ולפצות על נקודות השבר בתכנון חווית משתמש חדשה ששמה את הפציינט במרכז העניינים דרך שקיפות, פשטות ויכולת טכנולוגית.

שלש נקודות ממשק עם הפציינטית

מערכת Onboarding בחדר ההמתנה

מאפשרת קבלת הפציינט באופן עצמוני והודעה אוטומאטית לצוות הרפואי שהפציינט ממתין לסריקת הפנים

תוכנת סריקת פנים

כלי עזר וחיווי לאחות המבצעת את הסריקה לדיוק בסריקה, הורדת זמן הסריקה והפחתת חווית חוסר הנעימות של הפציינטית בתהליך

מערכת עזר לרופא

בקבלת החלטות והמחשת הפתרון לפציינט – תוצאות הסריקה והמלצות לטיפול המפולטרות עי נתוני הדרישה של הפציינט, קביעת אופן ואופי הטיפול ומעבר לצוות הרפואי לתשלום וחתימה על טפסים.

שלש המערכות עובדות יחד מאחורי הקלעים ומאפשרות תזמון ונדידה של הפציינט באופן אוטומאטי לחדרים השונים על פי ההתקדמות והתור, מה שמאפשר ניהול חכם אוטומאטי של תנועת הפציינטיות בקליניקה.

“אין ספק כי עיצוב חוויית משתמש הינו הכרחי ליצירת אפליקציה ופלטפורמה שמייצגת ומשיגה את האסטרטגיה שהוגדרה, כזו שמבינה לעומק את צורכי המשתמש ונותנת לו את החוויה הטובה ביותר ומאפשרת לו להשתמש בה כדי להשיג את המטרות בצורה מיטבית.”

UI נכון במקום הנכון

לאחר לא מעט מחקר והבנת הצרכים של כל ממשקי הקצה, הוחלט להשתמש בממשק משתמש כהה, כדי לאפשר בעתיד הלא רחוק אינטגרציה מלאה ומעבר אינטואיטיבי לטכנולוגית הקרנה על מראה דיגיטלית – העיקרון מגיע מהבנה מתוך המחקר, שהלקוחות מעוניינים לראות את ההבדלים בטיפול דרך בחינה של הפנים שלהם מאשר על המחשה תלת מימדית שלעיתים מעוות את המציאות או שאינה עושה חסד על המציאות, בנוסף, ככל שטכנולוגיות המחשות תלת מימדיות מתפתח, יכולות תצוגת הפנים בהשוואה למקור/ מציאות עדיין אינה מאפשרת פתרון מלא ותצוגה אותנטית של הפנים.

התוצאה – אלגנטיות ופשטות

חווית משתמש פשוטה ואינטואיטיבית בשילוב מבע ויזואלי פרימיומי ואלגנטי המשרה אווירה רגועה, אמינה, מקצועית ומדעית ועם זאת קורץ לעולם הביוטי והאסתתיקה.

תנועה שלווה המלווה באנימציות עדינות ושילוב של פלטת אדמה בהירה עם עולם כהה מעבירות תחושה של רצינות, השקעה וידע המשדר אמינות.

Cherry Imagine היא דוגמה מצויינת לעבודת הפרייה מעולה בין ארט לבין בעלי החברה שאיפשרה ליצור מוצר ברמה גבוהה המספק ערך גבוה ללקוחות.

זמין לכל בקשה

השאירו פרטים ברורים ואחזור אליכם עד הארוחה הבאה, מבטיח.

    logo-face-fucsia
    איתי אלון
    מנכל ובעלים
    1
    ItayAlon.com
    הי
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן