טיזר ux ui לאפליקציה למשרד תיווך דיגיטלי

עיצוב אפליקציה וחווית משתמש UI UX למשרד תיווך דיגיטלי

טיזר ux ui לאפליקציה למשרד תיווך דיגיטלי

תיווך זה כבר לא מה שחשבתם

זוכרים את התקופה שבה נפגשתם עם מתווך נדל״ן לקראת החיפוש המייגע למציאת דירת חלומותיכם? הפגישה מעל למכסה המנוע של הרכב שלכם, מיוזעים בחום אוגוסט, רק רוצים לחתום על פיסת ההסכם שהגיש לכם המתווך ולראות את הדירה שבשבילה הגעתם. לכם ברוב המקרים אין מושג מה עשה המתווך עם ההסכם ואיך הוא ישרת אותו בעתיד, כמו כן הפרטים שלכם והמסע שאתם עוברים. ברור, איך אפשר לשמור על סדר בעבודת שטח כזו כשיש לפחות עוד כמה כמוכם באותה שעה או בשעות אחרות? כמה פעמים קרה לכם שהמתווך איחר, התבלבל, לא הגיע?

חברת טיזר שבעליה מכירים היטב את עולם התיווך בישראל ושוחים שנים רבות כברוקרים במשרדי תיווך יוקרתיים, 

סימנו את הבעייה ומגיעים כדי לפתור אותה אחת ולתמיד.

ייתכן מאוד שבשלש השנים הקרובות תיעלם תופעת הכאוס מתחום הנדלן בזכות התעוזה והיומרה של דדי אוריון ויוגב דוניו שהגיעו אלי עם רצון בשל להפוך על פניו את עולם היחסים בין משרד התיווך – ברוקר – לקוח.

חווית משתמש – הלב של הכל

בפרוייקט מורכז שכזה, קודם כל חייבים להבין את הסיפור, האתגרים והמציאות הקיימת. לדוגמה, חלק נכבד מעבודת הברוקר והממשק שלו עם הלקוחות שלו נעשה בשטח וככזה, יש להתייחס בכובד ראש להנגשת ממשק המתשמש בתנאים משתנים. דוגמה נוספת לאתגר שקיים היום בשוק הנדל״ן הוא היכולת ליצור חוזים

מגוונים ולמנף את העסק שלך, ברוב המקרים החוזה יהיה מול רוכש או שוכר דירה, אך יש גם חוזים מול בעלי נכס או נכסים מרובים, או חוזים שונים מול מתווכים שותפים ממשרדים אחרים.

גולת הכותרת : משרד תיווך על ענן

מסתבר שבעולם התיווך, שיתופי פעולה ויחסים טובים בין מתווכים עצמאיים ומשרדי תיווך מניבים עסקים לא מעטים והמורכבות של שמירה על האינטגריטי של מערכת מסועפת קשרים כזו הוא כמעט בלתי אפשרי בעולם הממשי אך מושלם עבור העולם הוירטואלי. 

אפליקציית משרד התיווך שטיזר מציעה, הוא יישות המסוגלת להוסיף תחתיו מתווכים שונים אפילו ממשרדים אחרים, כל מתווך יכול להשתייך לכמה משרדים וירטואלים ולהקים אחד בעצמו.

Dadi Orion
Dadi Orion
Teaser
CEO Partner

איזה כיף לעבוד עם איש כל-כך מוכשר ויצירתי שמביא לידי ביטוי את הויז׳ן שחלמת עליו! הגענו לאיתי אחרי הרבה חיפושים ועשרות פגישות מתישות עם מעצבים שלא הצליחו להבין אותנו. לשמחתנו, אחרי פגישה אחת עם איתי ידענו שזה מה שחיפשנו. מעצב ומאפיין בחסד שמקשיב לך ומדייק אותך בדיוק איפה שצריך. איתי הצליח להפוך תהליכים מורכבים לפשוטים גם במוצר וגם בתקשורת מולנו. תודה על הכל, בטוח שניפגש בקרוב.

זמין לכל בקשה

השאירו פרטים ברורים ואחזור אליכם עד הארוחה הבאה, מבטיח.

    logo-face-fucsia
    איתי אלון
    מנכל ובעלים
    1
    ItayAlon.com
    הי
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן