עיצוב חווית משתמש UX בעיצוב אפליקציות – בין הנאה להנעה לפעולה

כשאתם נהנים ממסעדה טובה, אתם לא נהנים רק מהאוכל.

עיצוב חווית משתמש UX בעיצוב אפליקציות : בין הנאה להנעה לפעולה

החוויה העשירה שסובבת את כל התמונה כולה ומשתמשת בכל החושים שלכם, קובעת את הדרך שבה תיתפס החוויה בעיניכם לזמן רב. החוויה מושפעת מטעם, ריח, מראה, שירות, זמינות והבנה אינטואיטיבית של המתרחש, תוסיפו לזה כמה אלמנטים של חדשנות והפתעה וקיבלתם מוצר מנצח.

המובילות הגדולות בהבנת החוויה שלקחו על עצמן להוביל את השינוי אצל כל אחד מאיתנו הן אפל וגוגל, שללא ספק משקיעות מאמצים ומשאבים רבים לפיצוח עיצוב חווית משתמש UX שיתאים לחוש הטעם הגנרי שלנו כבני אדם ולהבין את המניעים שבנו שיוצרים תחושה של נוחות מירבית והנאה בחוויה. קוראים לזה חווית המשתמש. זה נשמע די פשוט, חווית המשתמש אך האמת שיש מאחוריה יידע רב, ומחקר עמוק על התנהגות האדם.

החוויות שלנו מונחות הרגלים שאמצעים טכנולוגיים ומוחשיים קבעו לנו עם השנים. לא לחינם כל המנעולים, המפתחות, כרטיסי האשראי, שלטים, טלפונים סלולריים ועוד מגוון של חפצים ורעיונות פרקטים קיבלו דרך הפעלה דומה ומוכרת, כזו שתהיה אינטואיטיבית וברורה לכלל בני האדם…

תהליך עיצוב חווית משתמש UX מתחיל בניתוח המטרה וקהל היעד, לשם מה ולשם מי נועד המוצר, השירות או הרעיון. ניתוח מדוייק של קהל המטרה והמוצר, מאפשר למעצב לא רק ליצור סביבת עבודה לקהל היעד אלא ליצור חוויה ייחודית ואינטואיטיבית למתאימה לקהל זה. תוך כדי קיצור תהליכים והפשטת המורכבות להגעה להנעה לפעולה פשוטה ומיידית ללא תסבוכות מיותרות.

חווית המשתמש אמורה לקחת בחשבון את כל המרכיבים, לערבב אותם וליצור מחדש חוויה פשוטה, קלה להבנה, אינטואיטיבית,מדוייקת וברורה למשתמש. המשתמש לעיתים לא מודע כלל לעבודה החשיבתית העמוקה שנעשתה סביבו אך התוצאות מדברות בעד עצמן – יותר שימוש, יותר תוצאות, יותר שביעות רצון. ניתן להטמיע בחווית המשתמש את ההנאה בדרך הפעולה אפילו במוצרים המשעממים ביותר כגון תשלום דוח או הזמנה בסופר, חווית המשתמש תיקח את היוזר לעולם חדש של הזדמנות ודרך אפקטיבית וברורה ליצור את המטרה.

זמין לכל בקשה

השאירו פרטים ברורים ואחזור אליכם עד הארוחה הבאה, מבטיח.

    logo-face-fucsia
    איתי אלון
    מנכל ובעלים

    Related Posts

    1
    ItayAlon.com
    הי
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן