מיתוג אפליקציה – הכרחי לדעת!

מיתוג אפליקציה
הכרחי לדעת!
לאפליקציה שלכם יש אופי, בין אם אתם מכירים בזה או לא. את האופי הזה מרכיבים לא מעט תכונות כגון: קהל היעד, שימושיות, תחום הפעילות, יחסי הגומלין, עולם התוכן או הפונקציונאליות ועוד.

אין נוסחה ברורה וחד משמעית להצלחה של אפליקציה, עם זאת, לרוב האפליקציות שעשו את זה והצליחו, יש זהות ברורה.

אם תרפרפו בחנויות האפליקציות, תוכלו לזהות לא מעט אפליקציות שלא קיבלו התייחסות לזהות ולאופי הייחודי שלהן. משמעות העניין היא פגיעה במרכיב חשוב בחווית המשתמש באפליקציה.

לנו זה נראה טריויאלי, אך האפליקציות המובילות בשוק השקיעו אנרגיות לא מבוטלות על מנת לדייק את הזהות המותגית שלהן וליצור להן אופי ברור וייחודי. לדוגמה, הרקע לדף הצ’אט והלוגו של וואטסאפ משדר אופטימיות, עניין, תוכן מגוון, בילוי, פנאי ונהנתנות.

דוגמה נוספת היא אפליקציית רשת הקפה סטארבאקס. ניתן להבחין בצבעוניות הברורה של עולם הקפה, בחמימות, בפשטות ובבהירות של אפשרויות ההנעה לפעולה בהתייחס לקהל היעד ולפונקציונאליות של האפליקציה בחיי היומיום

האפליקציה GET מנתחת ומיישמת באופן מעולה את הצורך והפונקציונאליות שאותה היא משרתת. הצבעוניות, המסרים, השפה הגרפית והסמלים שבשימוש, תורמים לאין שיעור לידידותיות ופשטות הפעולה בעיני המשתמש ולעיתים הוא אפילו לא מודע לכך.

הסיפור אינו ארוך, אך הוא מתובל ומעניין, הוא מורכב מהתחלה מאתגרת וסוף טוב. כשיש לכם סיפור מנצח, מעצב טוב, יכול לגזור משם את הזהות המותגית שלכם ולייצר מתוכה את כל האלמנטים הדרושים

הזהות המותגית היא תוצר של סיפור, סיפור שהאפליקציה שלכם מספרת. הסיפור בדרך כלל מורכב מעבר הווה ועתיד, האתגר, הפתרון והחזון. בסיפור יש אנשים. סיפור שמסופר היטב, ישמש אתכם גם לתכנית השיווקית בהמשך הדרך.

לעבודה בעולם הנראות: תקשורת שיווקית, מסרים, אייקון, עיצוב מסכים וסמלים, פלטת צבעים, מיקרו אינטראקציות ואפילו מצגת למשקיעים או ללקוחות.

כל מה שאתם רוצים לעשות הוא להתחיל לספר את הסיפור שלכם כך שיהיה ברור, קצר ואפקטיבי. אתם תוכלו לראות איך הסיפור שלכם לובש צורה צבע ותנועה ויוצר את הזהות של המוצר שבניתם. הסיפור הזה, יוטמע בזהות המותגית שלכם כך שכל משתמש שיגע במוצר שלכם, יקבל את הסיפור הויזואלי מבלי לקרוא אותו. זו התמצית של זהות מותגית נכונה ונבונה.

הזהות המותגית היא תוצר של סיפור, סיפור שהאפליקציה שלכם מספרת. הסיפור בדרך כלל מורכב מעבר הווה ועתיד, האתגר, הפתרון והחזון.

זמין לכל בקשה

השאירו פרטים ברורים ואחזור אליכם עד הארוחה הבאה, מבטיח.

    logo-face-fucsia
    איתי אלון
    מנכל ובעלים

    Related Posts

    1
    ItayAlon.com
    הי
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן