להשיק אפליקציה ברגל ימין – השלבים בעבודה.

להשיק אפליקציה ברגל ימין : השלבים בעבודה

אפיון ותכנון צרכים וקהלי יעד

לפני שנתחיל בעבודת העיצוב, נחקור את המאפיינים המגוונים של קהלי היעד, את המקום והזמן לשימוש בשירות ונזהה את הצורך המשמעותי ביותר עבור קהל היעד. ניתוח זה חאפשר לנו לקבוע כלים ומאפיינים ויזואלים שנרצה להטמיע על מנת לייחד ולדייק את ממשק המשתמש של האפליקציה.

בשלב הבא, ניגש להתאמת הברנד על פי תוצאות המחקר ונתאים את המבע הויזואלי, הסמלים, הלוגו, הצבעוניות, הגדלים והתחושות בהתאם.

הזהות הויזואלית – ברנדינג

מיתוג מדויק, מתקדם ויצירתי מבליט אותך מעל המתחרים ויוצר את החיבור הרגשי והאינטואיטיבי לצרכנים.
באמצעות שימוש בעיצוב מתקדם ויצירתי נתרגם את אוסף הערכים, היתרונות והבידול השיווקי של האפליקציה לנראות ייחודית, מדוייקת ומפתיעה.
תהליך המיתוג הוא לא רק העיצוב! המיתוג העיצובי נולד מתוך תהליך עוטף המתחיל בתכנון אסטרטגיית השיווק, אבחון מפת התחרות, בחירת המסרים המניעים לפעולה ויצירת קונספט עיצובי מבדל המותאם ל DNA של קהל המטרה.
בתהליך זה נכין ספר זהות מותגית המכיל לוגו, אייקון, פלטת צבעים, סמלים, תמונות, פונטים ומסרים שיווקיים. כמו כן בתהליך זה ניצור אלמנטים נוספים על פי הצורך כגון כרטיסי ביקור, חותמת למייל וטמפלט למצגת.

UX מוקאפ – לחדד את החוויה

לפני שיוצאים לעבודת העיצוב, נרצה להניח את חווית המשתמש לאורך ציר זמן על מנת לזהות מקומות שיש בהם פוטנציאל לחסום או להכשיל את השטף האינטואיטיבי של חווית המשתמש. לצורך העניין נבנה את התהליך שעובר המשתמש באמצעים דיגיטלים אינטראקטיבים כמו תוכנת בלסמיק על מנת שמספר אנשים רב ככל האפשר יוכלו לחוות את החוויה על ציר הזמן שהמשתמש עובר.
מנסיוני, בשלב זה אנחנו משפרים לא מעט את חווית המשתמש ופותרים את המחסומים באמצעים יצירתיים.
המטרה בשלב זה היא להגיע לרמה גבוהה של שימוש אינטואיטיבי והגעה למטרה בזמן הקצר ביותר של המשתמש.

UI עיצוב – לרגש ולחדש

זהות המותג ותוצאות המחקר הן אבני הבניין שאיתם נשתמש על מנת לבנות את העיצוב לאפליקציה. מטרת העיצוב היא להביא לידי ביטוי את כל היסודות שיצרנו בדרך וליצור את החוויה שעל ציר הזמן למרגשת, מפתיעה והחשוב ביותר – סופר אינטואיטיבית.
החוויה היא זו שתקבע את ההתנהגות של קהל היעד שלנו בתוך האפליקציה ולכן, מותגים רבים בעולם משקיעים מאמצים לא מבוטלים על מנת להגיע לחוויה אופטימאלית. העיצוב הוא שפה בפני עצמה המחברת בין המשתמש לשירות שלכם וככזו, השפה חייבת להיות פשוטה, ברורה וישירה.
לא לחינם אני משתמש בעבודות שלי בשפות עיצוב שנבנו במיוחד למטרה שפותחו מתוך מחשבה עמוקה על חווית המשתמש הן בצורניות, בצבעוניות ובתנועת האלמנטים שבהן כמו material design של גוגל.

פרוטוטייפ – חובה לפני פיתוח

העיצובים מוכנים וכדי ליישר קו עם הציפיות אנחנו לוקחים את העיצובים ומטמיעים אותם בסביבת מוקאפ מתקדמת שתסייע לכולנו לבדוק ולאבחן את האפליקציה בישורת האחרונה.

המוקאפ יאפשר לנו להראות למפתחים את הכוונה המדויקת שלנו להתנהגות האפליקציה בעולם האמיתי, תהליך שמקצר בשיעור רב את תהליך הפיתוח והדינאמיקה בין המעצב למפתחים. המפתחים מקבלים סט אחסון של מסכי האפליקציה והאלמנטים הויזואלים גרפים המרכיבים אותה למשתמשים במוקאפ כסמן ימני לעבודת הפיתוח.

זמין לכל בקשה

השאירו פרטים ברורים ואחזור אליכם עד הארוחה הבאה, מבטיח.

    logo-face-fucsia
    איתי אלון
    מנכל ובעלים
    1
    ItayAlon.com
    הי
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן