חושבים עיצוב.

כלי לפתרון בעיות אפקטיבי בסטארטאפים ומיזמים

חושבים עיצוב

תהליכי עיצוב חשיבה ולין סטארטאפ (Lean Startup) הפכו מכבר לחלק בלתי נפרד מהז’רגון של החדשנות. המתודולוגיות החדשות יחסית הללו נמצאות בשימוש על ידי תאגידים וסטארטאפים/ מיזמים לבנייה והערכות סיכון של כלל פעולות החדשנות שלהם. סיפורי הצלחה כגון Uber, Airbnb, Facebook, Google יצרו את ההטמעה, הביקוש והחיפוש אחר הידע שיש בתהליך עיצוב חשיבה וLean Startup.

תלמדו סטארטאפ

Lean Startup, מושג שנטבע לראשונה על ידי סטיב בלנק, מוגדר בצורה הטובה ביותר כתוכנית בסיסית להפעלת סטארט-אפ. בעיקרו של דבר, המטרה היא למצוא מוצר מתאים לשוק על ידי יצירת מוצר מינימלי בר קיימא (MVP) באמצעות תהליך בנייה – מדידה – למידה ושיפור שחוזר על עצמו. כדי ליישם מתודולוגיה זו על היזמים להתחיל בתכנון מוצר רזה בעל מינמום פיצ’רים שיספקו את קהל היעד הראשוני.

התאמת המוצר לשוק

מיד לאחר מכן תגובת המשתמשים הראשוניים נמדדת ומאוששת או מפריכה את הנחת היסוד שעליו מתבסס הרעיון, בדרך הזו ניתן לקבל החלטות המבוססות על ראיות בקשר לצעד הבא שהמוצר או השירות הולכים לקראתו. הלולאה הזו ממשיכה להתקיים עד שמתקבלת בבירור התאמת המוצר לשוק. המטרה בשלב זה היא להוכיח שהמיזם פונה לצרכי השוק באופן מדוייק.

תהליכי ניהול עיצוב

חשיבה עיצובית היא תהליך לפתרון בעיות שהתוצאות שלה היא פתרונות שאנשים אוהבים. השיטה אינטואיטיבית ומביאה לפתרונות אפקטיבים ויצירתיים יוצאים מהקופסא בזמן קצר. חשיבה יצירתית הוא תהליך שנוצר במקור ע”י מעצבים לטיפול בתהליכים ארוכים של יצירת מוצר משלב הרעיון, קהלי היעד והביטוי שלהם כמוצר אפקטיבי. אני משתמש בתהליך הזה גם מכיוון שהרקע שלי בא מתהליכי חשיבת עיצוב מורכבים וגם מפני שהוא כלי אפקטיבי ביותר להגעה מהירה ומדויקת למטרה.

מיקוד

האידיאולוגיה של חשיבה עיצובית טוענת כי גישה מעשית, ממוקדת-משתמש לפתרון בעיות יכולה להוביל לחדשנות, וחדשנות יכולה להוביל להבחנה וליתרון תחרותי. גישה זו, המבוססת על משתמשים, מוגדרת על-ידי תהליך חשיבה עיצובית וכוללת שישה שלבים שונים. אם נעלה רמה אחת מעלה, כל התהליך עטוף בשלשה שלבים הנעים קדימה בלופ: הבנה – מחקר – מימוש וחוזר חלילה.

תרשים זרימה לתהליכי חשיבה עיצובית

הזדהות: חקירת קהלי היעד, גילוי ואבחון מה קהלי היעד אוהבים לעשות, מרגישים ואומרים כלפי מה אתה רוצה לבדוק. המטרה היא לאסוף מספיק תצפיות ואבחנות ולהתחיל להזדהות עם הפרספקטיבה של המשתמשים.

הגדרה: שימוש והבנת כלל תוצאות המחקר לאבחון הבעיות העיקריות המשותפות למספר גדול מקהל היעד שלך.

בריינסטורמינג (ריעיון): הצבת הבעיות המוסקות במרכז ויצירת סיעור מוחות יצירתי לזריקת רעיונות לפתרון הבעיה, בשלב זה יש לשחרר מעצורים ולזרוק

אבטיפוס (Prototype)

את כל הבא לראש ללא ברירת הרעיונות. בשלב הזה אין טוב או רע או לא מספיק טוב. שום רעיון אינו מופרך מדי.

בניית ייצוג מוחשי ויזואלי לפתרון של הבעייה. בשלב זה הפתרון שנבחר נבדק שאכן הוא עונה על צורך הבעייה וממש את הפתרון בכל רמותיו. חשוב בשלב זה לשתף את האבטיפוס עם קבוצת אנשים רעננה לקבל מושג נקי לגבי אפקטיביות הפתרון המוצע.

בחינה: חזור למשוב לקבל ערך אמיתי האם הפתרון המוצג מספק ערך אמיתי לבעייה? אם כן, ממש את הפתרון מול לקוחות אמיתיים ועקוב אחר הנעשה.

יישום: זהו בהחלט השלב החשוב ביותר בתהליך – להפוך את הפתרון לאפקיבי וישים בזמן אמת. מתן דגש ליצירתיות, קריאיטיביות עיצובית וחדשנות על מנת למקסם את הפתרון בעיני קהל היעד.

תהליך ניהול עיצוב הוא תהליך אפקטיבי מאוד וממוקד המתחיל בזיהוי נתוני המשתמשים שלכם ומתאר צורך אמיתי לבעייה. השיטה הזו מנצלת מומחיות קולקטיבית ומעוררת חדשנות ע”י בחינה של פתרונות רבים עבור אותה בעייה

זמין לכל בקשה

השאירו פרטים ברורים ואחזור אליכם עד הארוחה הבאה, מבטיח.

    logo-face-fucsia
    איתי אלון
    מנכל ובעלים

    איתי אלון אפיון ועיצוב אפליקציות ומוצרים דיגיטליים Itay Alon Iconאיתי אלון אפיון ועיצוב אפליקציות ומוצרים דיגיטליים Itay Alon

    David Alro'i Street 32/50, Herzliya

    5.0 51 reviews

    • Avatar sharon moshe ★★★★★ a month ago
      I've had the pleasure of knowing Itai Alon for over 7 years now, and have worked with him on multiple projects. As a digital designer specialized in UX-UI, Itai possesses a unique combination of skills that sets him apart from the … More rest. He's not just an artist, but also has a deep understanding of the digital world, marketing and strategic thinking, and entrepreneurship. This is evident in the amazing results he's achieved over the years. I highly recommend Itai for his ability to deliver high-end UI/UX designs that can take your brand or project to the next level. He's definitely someone you want on your team!
    • Avatar Ariel Peleg ★★★★★ 3 weeks ago
      He is great! Lots of added value, creativity and wonderful UX. 10 stars 0ut of 5
    • Avatar Alon Amit ★★★★★ 8 months ago
      Working with Itay has been a pleasure. He understood the spirit of the product and the spirit of the company right away, and even had some suggestions from his perspective as a UI/UX designer that helped improve our product. Itay provided … More the work a short matter of time, with quick answers and excellent communication. We're looking forward to working with him again!
    • Avatar Nati Unger ★★★★★ 8 months ago
      Itay Alon have amazing view of how product need to look like, his ideas can become very quickly and easy to life because of his understanding of how software is working and how easy it will be to program it, also his designs keep the high … More performance accessibility and great reaponse.
      He answere questions quickly and chaning deaign on the fly to keep the pace of software programing and gant time line.
    • Avatar Giovanna Quarto ★★★★★ 8 months ago
      Great job of user interface with Itay by using Adobe XD. Itay is a consultant always available, fast and a good problem solver. Open to listen all the questions and find together the best solution.
    • Avatar Arik Wald ★★★★★ 3 weeks ago
    • Avatar Dana Segal ★★★★★ 3 weeks ago
    • Avatar שחר מלכה ★★★★★ 3 weeks ago
      שירות מעולה
      תודה תודה לאיתי על הליווי האישי והאכפתיות
      ההתרשמות הראשונית שלי הייתה שלבן אדם מאוד מאוד אכפת מהעבודה שלו
      ללוגו הפרסום הראשוני , לא אמרתי בכלל מה אני רוצה השיחה שלנו הייתה שיחה אישית על עניינים אישיים
      וזה היה מושלםםםם
      איתי
      … More ידע לקרוא אותי לאורך כל התהליך בלי לשאול אותי מה בדיוק אני רוצה
      ובהפתעה מוחלטת תמיד קלע בול ל רצונותיי
      אזזז אני יותר ממליץ 🙏
    • Avatar sefi peretz ★★★★★ 3 weeks ago
      בסבלנות גדולה, מקצועיות, מקצוענות וזמן שיא, איתי מוביל אותנו יד ביד לעיצוב חווית משתמש במערכת, תהליך וממשקים מאתגרים. שותף אמיתי ומשמעותי לתהליך!
    • Avatar Tomer Zigdon ★★★★★ 3 weeks ago
      These designers demonstrate high levels of professionalism and creativity, producing aesthetically pleasing designs with particular expertise in user experience (UX).
    • Avatar Amos Nesher ★★★★★ a year ago
      I work with Itai on the Dreemz app.
      Itai is very talented, he has brilliant ideas and creative solutions. He picks up on the ideas behind the product and finds original ways to make them accessible with an excellent user experience.
      Itai
      … More is very agile, he delivers the products very fast.
      I highly recommend working with Itai
    • Avatar אולפני אביץ ★★★★★ a week ago
      יצא לי לעבוד עם איתי על עיצוב אפליקציה... הבנאדם נינג'ה שאין דברים כאלה, עם הבנה עמוקה בעולמות הui/ux הוא מביא פתרונות אלגנטיים ובמהירות מדהימה
      ממליץ מאוד לעבוד איתו ולצד המקצועיות גם כיף לעבוד איתו ולראות את החזון קורם עור וגידים
      … More
    • Avatar shai zucker ★★★★★ 4 months ago
      איתי עזר לנו להגדיר ולעצב את ממשק המשתמש של אפליקציה לגיל הרך שאנחנו מפתחים. הוא מדויק, מקצוען, קשוב ועם תוצרים טובים - אבל ממש טובים.
    • Avatar Dana ★★★★★ 7 months ago
      אני ממליצה בחום על איתי. איתי סופר מקצועי, יצירתי ומוכשר. נותן שירות מעולה, סבלני ומהיר. אנחנו עובדים על אפיון ועיצוב מוצר מורכב ואנחנו שמחים מאוד שבחרנו לעבוד יחד. מעבר למקצועיות, כיף גדול לעבוד איתו ברמה האישית. איש מקסים.
    • Avatar Sofía Magistrelli ★★★★★ a year ago
      I work with Itay and I Want to say that he is very professional.
      He has a great capacity to understand ideas and achieve the deadlines successfully.
      I'm glad to work with him!
    • Avatar Itay Alon ★★★★★ 6 years ago

    Related Posts

    1
    ItayAlon.com
    הי
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן