דוח שמישות וחווית משתמש לאפליקציות ומוצרים דיגיטלים

דוח שמישות וחווית משתמש לאפליקציות

יש לכם רעיון גדול, תכננתם, עיצבתם, פיתחתם והגעתם לרגע הזה שיש לכם מוצר ביד. אתם רגע לפני השקה. את הדברים הבאים חשוב שתדעו…

לא משנה את מי תשאלו, אין נוסחה ברורה לאפליקציה מוצלחת. הצלחת אפליקציה תלויה באלמנטים רבים ומגוונים מלבד מה שאנחנו חושבים שאנחנו יודעים (כגון: ממשק משתמש נכון, חווית משתמש טובה, נראות, התנהגות) לבין מה שאנחנו לא כל כך מייחסים אליו חשיבות (תזמון, צורך שוק, קהל יעד). עם זאת, מחקרים רבים מראים שיש מכנה משותף לאפליקציות ש”עשו את זה”. כל האפליקציות המוכרות והמצליחות משקפות חשיבה טובה מאוד ופורצת דרך בחווית משתמש מצויינת, בממשק משתמש עשוי היטב, במיקרו אינטראקציות, ובפיץ (ייחוד) מוגדל ביחס לתחרות.

על מנת לקבל תמונה מלאה וברורה על פוטנציאל ההצלחה של האפליקציה, אנחנו משתמשים בידע וניסיון רב בתחומים רבים: חווית משתמש UX, ממשק משתמש UI, שיווק, וידוא שוק וקהל יעד, חידוד הערך הייחודי של המוצר/ שירות, התנהגות משתמשים וטרנדים בעולם האפליקציות וכלים דיסטרפטיבים וייחודיים כגון AFFECTIVE MARKETS

הדו”ח שלנו מקיף ומפורט וכולל בתוכו הערות על כל התחומים שציינתי קודם לכן והמלצות לפעולה בתחומים בהם נדרשים שינויים.

ערך ייחודי

ערך ייחודי
0%

לכל מוצר יש ערך ייחודי המייחד את הערך האבסולוטי שבגינו נוצרים הצורך והסקרנות בשימוש במוצר. במהלך הזמן עם ההתפתחות האבולוציונית של המוצר, ייתכן כי נוספו לו ערכים ושירותים נוספים אך במיוחד בראשית דרכו של המוצר, יש למצוא את הערך הייחודי המהווה יתרון מובהק והסיבה למה אנשים רצו את המוצר, לזקק אותו עד כמה שניתן כדי להבליט ולייחד את המוצר.

מסרים שיווקיים

מסרים שיווקיים
0%

באמצעות שימוש בעיצוב מתקדם ויצירתי נתרגם את אוסף הערכים, היתרונות והבידול השיווקי של האפליקציה לנראות ייחודית, מדוייקת ומפתיעה.
תהליך המיתוג הוא לא רק העיצוב! המיתוג העיצובי נולד מתוך תהליך עוטף המתחיל בתכנון אסטרטגיית השיווק, אבחון מפת התחרות, בחירת המסרים המניעים לפעולה ויצירת קונספט עיצובי מבדל המותאם ל DNA של קהל המטרה.

מיקרו אינטראקציות

מיקרו אינטראקציות הם “רגעים” בעלי אפקט ייחודי סביב השגת משימה אחת, למשל לחיצה על כפתור טופס הרשמה כסיכום מעניין לפעולה שביצעתם בטופס, או מתן פידבק לפוסט בפייסבוק מתוך קונטקסט של מעורבות חברתית.

מיקרו אינטראקציות הן יותר מסתם אנימציות והרבה יותר מאסתטיקה של העיצוב, הן לוקחות בחשבון את הפשטות של הפעולה, קהל היעד, השפה וחווית המשתמש. אתם רוצים שבאפליקציה שאתם מתכננים, מלבד הברנדינג והטמפלט העיצובי המקצועי, תהיה שפה ברורה. חשוב שהשפה הזו תכיל חוקיות למיקרו אינטראקציות.  במילים אחרות: מה כל כפתור עושה ואיך הוא מתנהג במצבים שונים של תגובה כשמפעילים אותו.

ממשק משתמש

ממשק משתמש
0%

עיצוב ממשק המשתמש נעשה בעיקר על פי שיקולים פונקציונליים – מה הדרך הנוחה ביותר שבה יוכל המשתמש להגשים את מטרותיו באמצעות ממשק המשתמש והמערכת שמאחוריו תוך שמירה על אינטראקטיביות חוויתית. בדרך כלל באים לידי ביטוי גם שיקולים שיווקיים – יצירת ממשק משתמש שהופך את המוצר לאטרקטיבי ומובחן ממוצרים מתחרים.

חווית משתמש

חווית משתמש
0%

חווית המשתמש באתר לא פחות חשובה מקידומו. למעשה, היא מהווה קשר ישיר למכירות באתר. חווית משתמש שלוקה בחסר, לא תאפשר לאתר לקבל מכירות, ותוריד את הפוטנציאל הטמון בו.

חשיבותה של חווית המשתמש לא נתונה בספק, חשיבותה הגדולה היא בהשגת המטרות והבנת הגולשים, ובעיקר לסלול דרך לגולשים בכדאי להבין טוב יותר את המערכת, ולקבל את התשובה הטובה ביותר. כל פעולה שנעשה באתר בדגש על UX תשפר לנו את אחוזי ההמרות.

מה אתם מקבלים מהנסיון שלי

חי ונושם מוצרים דיגיטלים

הנסיון שלי בליווי, פיתוח והשקת מוצרים דיגיטלים הוא רב, הזמנים מתעדכנים וכמוהם, הטכנולוגיות והחשיבה המוצרים משתנה ומתעדכנת משנה לשנה. אני חסיד של טרנדים מוצריים ולוקח על עצמי כל משימה כאתגר אישי.

ליווי מפנק ורגוע

אני אוהב את מה שאני עושה ואוהב לקום בבוקר. אם אתם בעניין של ללמוד ולגדול אז אני עבורכם. אני מתייחס לפרוייקטים שאני מוציא מהידיים שלי כאל שלי ולעולם אני לא אוציא משהו שאני לא מאמין בו או חושב שיזיק ללקוח, עם זאת אני מוכן גם ללמוד ולהקשיב.

אל תהססו, דברו איתי עוד היום

תחסכו מכם מבוכה מיותרת ולא מעט הוצאות בעתיד. תנו צ’אנס למוצר שלכם לעמוד בשורה הראשונה להצלחה. אתם יכולים להשיג אותי בנייד: 052-3367908 או לשלוח לי מייל ואני אשמח לחזור אליכם: [email protected]

 סטארטאפיסט ויזם בעצמי

כפאונדר בשתי חברות סטארטאפ אני מבין לליבכם. אני יודע מה אתם צריכים כדי להשיק, לצאת לגיוס, או לתכנן את הרעיון שלכם למוצר אפליקטיבי. אני מכיר היטב את התהליכים, המגבלות וההזדמנויות בתחום שאתם נמצאים בו, הניסיון שלי הוא שלכם כחלק מהראייה הכלל מערכתית שלי על מעגל החיים של המוצר שלכם

מנכל במשרד פרסום דיגיטלי

במשך למעלה מעשר שנים לקחתי חלק נכבד בשיווק ובפרסום הדיגיטלי בישראל. התחלתי את דרכי בעולם הזה כסמנכל קריאיטיב ב GORNI DIGITAL וסיימתי כמנכ”ל המשרד. ניהלתי לקוחות רבים ומגוונים בתקופה זו, לקוחות מעולמות שונים כגון כאל, הוט, הום סנטר, ניסאן ורנו, מגדל, זר פור יו, מטרו מוטור ועוד… הראייה שלי צבועה באופן טבעי בהסתכלות שיווקית על הערך הייחודי של האפליקציה והדרך שבה תספרו את הסיפור שלכם

המוח שלי מחולק שווה בשווה

למדתי חמש שנים אמנות, פסיכולוגיה של המשתמש ועיצוב חזותי, אני אמן בנשמתי (ובטמפרמנט שלי), עם זאת, אני מבין פיתוח ויש לי ראייה מולטי שכבתית של תהליכים לוגים בחווית המשתמש. אני מתכנן ומאפיין מערכות מורכבות. אז יש לי משקל שווה בשני הצדדים, אלמנט שמשלים את המחקר וההבנה של מה שאתם צריכים

אם יש פרוייקט מאתגר, אני כאן!
שלחו לי הודעה

    1
    ItayAlon.com
    הי
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן