איך לבחור מעצב אפליקציות?

מחפשים מעצב אפליקציות? איך תדעו שזיהיתם את מעצב האפליקציות הטוב ביותר עבורכם? כמה טיפים שיעזרו לכם במשימה.

מחפשים מעצב אפליקציות?

איך תדעו שזיהיתם את מעצב האפליקציות הטוב ביותר עבורכם?. כמה טיפים שיעזרו לכם במשימה.

לחפש מעצב אפליקציות טוב זו משימה לא פשוטה, יש היצע לא קטן של מעצבי אפליקציות “מוכרזים” בשוק, אבל רק חלק קטן מהם יתאימו למשימה שיש לכם לעשות, למה? ככה. כי עיצוב אפליקציה היא לא רק משימה טכנית, יש משתנים רבים שיצרו את התוצאה הטובה ביותר בזמן הרצוי לכם. הנה כמה נקודות שאם תלכו לפיהם, יעזרו לכם למצוא את מעצב האפליקציות המושלם.

תיק עבודות

לא משנה באיזה אוניברסיטה למדת, מה שאתה יודע עכשיו זה מה שמשנה. ברוב המקרים ניסיון, יצירתיות ועבודה אינטנסיבית הם פרמטרים חשובים יותר מרקע השכלתי. תבדקו 3-4 עבודות אחרונות של המעצב שאתם מאתרים – אם אתם מתחברים אליהם, סימן שאתם בדרך הנכונה

החומר האנושי

לא פחות חשוב. למעצבים כאנשי קריאיטיב יש אגו, זה החלק הטוב שבעניין אבל גם המאתגר. תמצאו בן אדם שאתם יכולים לעבוד איתו מבחינה אנושית, שהוא שירותי, אדיב, זמין ומובן, עם זאת חשוב שתהיה לו מידת מעוף ויצירתיות כדי שיוכל להביא את המיטב שבו לפרוייקט שלכם.

המלצות – לא תמיד עובד

לגייס מעצב אפליקציות על סמך המלצות בלבד לא ממש עובד, אמנם מי שהמליץ עליו כנראה המליץ בחום, אך הפרוייקט הוא שלכם והדינמיקה משתנה, במיוחד בתקשורת האנושית ולכן אל תקחו את עניין ההמלצה כמובנת מאליה.

מהירות וזמינות

זו אחת הסיבות שאני נהנה לעבוד כפרילאנסר, אני בוחר את הלקוחות שלי ואת הפרויקטים שאני נכנס אליהם. כל פרויקט אצלי רץ בטור ולא במקביל לפרויקטים אחרים ולכן מלוא תשומת הלב מרוכזת בפרויקט אחד ברוב המקרים. אתם רוצים לבחון את מהירות התגובה של מעצב האפליקציות. משהו שקל מאוד לבצע ולהבין בהתכתבות מהירה במייל, או בלהתחייב על אבן דרך ראשונה בפרויקט ולהתנות את שאר אבני הדרך בבחינה הזו. מעצב אפליקציות שעובד מהר ואיכותי, מביא לפרויקט את הניסיון, הביטחון העצמי והידע שלו. ברוב המקרים מעצבי אפליקציות שעובדים מאוד מהר, לא מתמחרים לפי שעה אלא במחיר מוסכם מראש, אתם מרוויחים מהירות עבודה. במיוחד במיזמים או סטארטאפים שנמצאים במירוץ אחרי הזמן.

טיפ חשוב

מצאתם מעצב אפליקציות שעבר את כל הבחינות שלכם? מצוין! תנו לו לעבוד וליצור, אל תחשבו בעבורו, לא בשביל זה הבאתם אותו אליכם, תנו לו השראה, תגרמו לו לחלום איתכם את הפרויקט וככה תוכלו להוציא ממנו את כל המיטב. הפחיתו במה שאתם חושבים שאתם יודעים, הרי לא למען זה הבאתם מקצוען, תנו לו לחלום בשבילכם ולהפתיע אתכם. ככל שתשחררו למעצב אפליקציות חבל, ככה תזכו לקבל ממנו יותר, מהלב.

הפוסט אמנם נכתב בשפת זכר אך ברור לכם שמתאים לשני המינים, כמובן שלמעצבות אפליקציות יש ערכים נוספים ייחודיים מעצם היותן נשים (:

עיצוב אפליקציה לתזונה נכונה

אפליקציה ללימוד עברית לילדים

רשת חברתית שכונתית

עיצוב אפליקציה להשכרת טלפונים

עיצוב אפליקציה לקורקינטים שיתופיים

עיצוב אפליקציה לחימום תת רצפתי

זמין לכל בקשה

השאירו פרטים ברורים ואחזור אליכם עד הארוחה הבאה, מבטיח.

    logo-face-fucsia
    איתי אלון
    מנכל ובעלים

    Related Posts

    1
    ItayAlon.com
    הי
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן