כמה עולה לעצב אפליקציה ב-2022?

מושגים, מחירים, לוחות זמנים וקצה חוט, דקה לפני שאתם מתחילים את עיצוב האפליקציה שלכם 

כמה עולה לעצב אפליקציה?

אז יש לכם רעיון גדול והגעתם לשלב שבו אתם מעוניינים לדעת מכמה כסף תצטרכו להיפרד בשביל לקבל עיצוב אפליקציה?, אתם במקום הנכון.

מחיר

חשוב שתפנימו שלמחיר הזול ביותר אין בהכרח את הערך הטוב ביותר וברוב המקרים זה אף הפוך. כמו בכל שוק, התחרות כאן היא קשה ומעצבי UI UX נאלצים להוזיל את השירות שלהם כדי לעמוד בתחרות. הוזלת השירותים לרוב, פוגמת בהוליסטיות של השירות שמעצבים מוכשרים יכולים לספק לכם. אל תחפשו מחיר זול לעבודה הזו, חפשו את המחיר שסביר בשבילכם וודאו שאתם מקבלים את התמורה המלאה.

ניסיון וכישרון

חפשו מעצבים המתמחים ב- UI UX, שיש להם ניסיון והם ממוקדים בעיצוב אפליקציות. וודאו שאתם רואים עבודות חיות (בחנויות) שתוכלו להבחין ולהתחבר לראש של המעצב ברמת ממשק המשתמש, חווית המשתמש ואימלפמנטציה של העיצוב באפליקציה. אני רואה את אחריות המעצב לנצח על כל התזמורת הזו ולהוציא מוצר מצוין. בשלבים האלו מבחינתי מעצב מנצח הוא גם איש מוצר.

מה נכלל בעיצוב אפליקציה?

משימת הנראות כוללת בתוכה לא מעט אלמנטים, אתם לא חייבים לקבל את כולם, אבל תדעו מראש מה אתם מקבלים ומה לא:

זהות מותגית (מיני ברנדינג) לאפליקציה ולמוצר דיגיטלי

מיתוג מהיר למוצר דיגיטלי מכיל את הפרטים האלמנטרים הדרושים ליצירת מוצר דיגיטלי.

המיתוג כולל את הפריטים הבאים:

לוגו בוריאציות שונות ובפורמטים נדרשים. שפה גרפית כללית. קונספט סמלים ואייקונים. פונטים מותאמים למדיה דיגיטלית mobile + Web. פלטת צבעים. אייקון לחנות האפליקציות LISTING או אייקון לתוכנה (קיצור דרך). מוקאפ של שלושה מסכים לשימוש מרקטיאלי. חותמת דיגיטלית למייל.

כחלק מהזהות המותגית הלקוחות שלי מתפנקים בסט איורים וקטורים ייחודיים שישמשו אותם לאפליקציה ולכל משימה מיתוגית אחרת בחייו של המוצר. 

תוצרי הברנדינג יינתנו ללקוח במסמך PDF ובקובץ מקור לשימושים עתידיים לכל ספק משנה שידרש.

אפיון חווית משתמש UX

אפיון חווית המשתמש (User experience), הוא תהליך חשיבתי שנועד למקסם את ה”דביקות” של המשתמשים של המוצר הדיגיטלי. אפיון חווית המשתמש נועד להגדיל ביטחון ואמינות וליצור רמת שימוש ואינטואיטיבית מקסימלית של משתמשי הקצה. התהליך קיים בשלב זה, על מנת לדייק את התהליכים השונים שהמשתמשים השונים עוברים ולקצר אותם כמה שניתן על מנת לספק למשתמש חווית רווח מדוייקת, פשוטה ומקצועית.

התהליך כולל: הבנת נקודות קריטיות/ נקודות כשל בחווית המשתמש, ראיון עם סוגי משתמשים שונים, תכנון האינטואיטיביות, אפיון תהליכים שונים למשתמשים שונים, יצירת תהליך רצף מסכים ומקרים ותגובות ובתנאי שימוש שונים.

עיצוב Design system

תהליכי עיצוב מתקדמים דורשים שיתוף פעולה הדוק בין כל הצוותים המעורבים ביצירת המוצר. יצירת הדיזיין סיסטם מאפשרת שפה משותפת של כל אמצעי ורכיבי העיצוב העכשווים והעתידיים במקום אחד, ויצירת ספרייה מתעדכנת בזמן אמת על גבי ענן.  תהליך זה מייעל ומשפר את העבודה ובעיקר לוחות הזמנים בין צוות עיצוב לצוות הפיתוח מבלי לוותר על איכות חווית המשתמש.

יצירת סביבת Design system מלאה ויצירת קו ייחודי המבוסס על חוויה בטוחה ואמינה ומוכרת מעולם המוצר הדיגיטלי או המיזם, בהתייחס לתנאי נגישות המתאימים לכל סוג משתמש. העיצוב מותאם לתצורת דסקטופ ומובייל רספונסיבי.

הטמעת העיצוב לכלל המסכים

עיצוב כלל המסכים והטמעת הדיזיין סיסטם על כל מרכיבי העיצוב, Flows מקרים ותגובות/ משתמשים שונים על פי אפיון חווית המשתמש וקבלת קונספט דיזיין ויזואלי מלא של המסכים כפי שמופיעים בסעיף אפיון חווית משתמש.

מיקרו אינטראקציות ואיורים

מיקרו אינטראקציות אלו פיסות קטנות של אנימציה, המתרחשות בזמן שימוש במוצר הדיגיטלי. 

האנימציה מלווה ומסייעת לנו בביצוע משימות, היוצרת חוויית משתמש פשוטה ואינטואיטיבית. האנימציות הן וקטוריות קלות משקל ויסופקו למפתחים בפורמט JSON.

אינטגרציה עם המפתחים

אם בחרתם מעצב/ת שאינו מכיר את חברת הפיתוח, אני ממליץ לכם לקנות בנק של עד 5 שעות במידה ויהיה צורך לאינטגרציה בין המעצב/ת למפתחים.

תמיד יש משהו שנשכח מאחור, שאלות שיש לשאול וקבצים שחסרים לביצוע.

אבחון שמישות חווית משתמש – Usability Test

האדם הראשון הטוב ביותר לבחון את התוצאה שנתקבלה לאחר הפיתוח הוא המעצב/ת שבחרתם למשימה. אני תמיד ממליץ לקנות בנק של כמה שעות בודדות ולתת למי שעיצב ותכנן את איך שהאפליקציה שלכם תתנהג, לבחון האם לזה התכוון המשורר.

קחו בחשבון שאני נתקל בלא מעט מקרים שלאחר שאפליקציה פותחה ונמצאת בחנויות, פונים אלי היזמים לבחון את התקלות והמחסומים בחווית המשתמש שמונעים מאפליקציה לפרוץ ולהצליח.

כמה שאלות שמשפיעות על התמחור לעיצוב האפליקציה:

האם עיצוב האפליקציה מיועד לפיתוח היברידי או נייטיב?

לפיתוח היברידי יש צורך בסט עיצוב אחד ויחיד בדרך כלל המותאם לאחר מכן ע”י צוות הפיתוח לכל מכשירי הקצה, לפיתוח נייטיב יש לייצר שני סטים של עיצובים (בדרך כלל אנדרואיד ו – IOS), מה שמוסיף שעות עבודה בשל הכפלה והתאמות.

האם המוצר שלי רספונסיבי?

נפלתם על נושא מורכב. רספונסיביות היא עולם ומלואן המתייחס לדינמיות של העיצוב בהקשר לנראות שלו על מכשירי קצה שונים או רזולוציות שונות. לדוגמה, רצוי שאתר יעבוד היטב מבחינת חווית משתמש ונראות גם המובייל וגם על דסקטופ או טאבלט ובמקרה כזה יש ליצור 3 נקודות שבירה (Breakppoints) שבהן העיצוב משתנה ומתאים את עצמו לגודל החדש.

דוגמה נוספת למשל לעיצוב אפליקציה שנועדה לעבוד במצב אופקי ורוחבי, במקרה כזה למעצב יש משימה נוספת לבחון שינויים בעיצוב ובחווית המשתמש על מנת להתאים את האפליקציה לשני מצבים אלה.

האם אני רוצה שהמעצב/ת יחתוך את העיצובים כהכנה לפיתוח?

זה משפט שנכון להיסטוריה, שעוד היינו המעצבים, מתאימים את העיצוב לכמה גדלים. פלטפורמות העיצוב כיום, עושות את רוב העבודה בשבילנו, אם המעצב יודע לתכנן היטב את העבודה. מעצבים טובים יודעים לבצע את ההמרה ולהעביר את הקבצים בצורה אופטימאלית לסביבת הפיתוח.

אז תכל’ס, כשמדובר על עיצוב אפליקציות, כמה זה עולה?

לשעת עבודה של מעצבי UI UX יש מנעד רחב של מחירים. המחיר תלוי בניסיון, בידע ובמקצועיות שאתם מקבלים. מעצב שד עם ניסיון אולי יהיה יקר בשעות העבודה, אבל יספק לכם את העבודה בחצי מהזמן שתקבלו אצל מעצבים אחרים – זהו שיקול שאתם חייבים לשים במסגרת זמן.

כשמדובר על עיצוב אפליקציות עלות שעות העבודה נעות בין 150 שח לשעה ל 400 שח לשעה ואף יותר.

בגדול, מחיר עיצוב לאפליקציה מורכבת שיש בה בין 35-50 מסכים וכוללת את כל הסעיפים שהזכרתי קודם יכול לנוע בין 15,000ש”ח ל 60,000 ש”ח בפרק זמן של שלשה עד חמישה שבועות עבודה מאומצת של מומחה UI לאפליקציות.

אל תשכחו שהמחיר מושפע מגורמים רבים כגון בשלות האפיון/ אינטגרציה עם צוות הפיתוח/ איכות המעצב ומידת הניסיון וההבנה שלו בחווית משתמש וממשקי משתמש/ חופש הפעולה שיש לו ועוד…

מחיר אפליקציה זה לא עניין חד חד ערכי. אי אפשר לתמחר אפליקציה על פי כמות מסכים אלא רק לאחר הבנת הקונספט הכללי והמשימה הנדרשת. תמצאו מעצב מצויין ותנו לו לקחת אתכם לאן שאתם צריכים.

אשמח לענות לכם על כל שאלה ולהדריך אתכם בתהליך. 052-3367908 או שלחו לי מייל ל uxui@itayalon.com

idan
Barzilay X

Great service! We are very pleased by the entire process, designing of the user experience, user interface and communication. Worth every Shekel!

Asaf Varon
Asaf Varon
IMNA
Software Architect/Engineer & Team Leader

One of the best UI/UX designers on the market! Amazing to work with you, hope to do it again in the future!

photo
Roni Appel
A brilliant UX/UI professional, creative, and very efficient with fast delivery, understanding the customer needs, and finding the right solutions. Highly recommended!!
Surin Gropper
Surin Gropper

Awesome ui/ux pro. Knows how to make the product intuitive to users. Focus on the user, think as users to make their needs be answered.

Amit_Gal_Alon
Amit Gal Alon

Great job! we loved the UX and the design you made for our new App, thanks Itay!

Meirav Naor Weinstock
Meirav Naor Weinstock
IMNA
Co-Founder & Chief Product and Strategy
We have been working with Itai on our mobile application for the past year, UX/UI, design interfaces to the web, and visibility and visual language…it has been amazing. Italy is an “out of the box” thinker, a professional with high standards and always available for questions and rethinking.
dan gang
Dan Gang
Affective Market
Founder & SEO
Itay Alon is a genius in identifying what is important for product development and how to make it fits with its market. His UI/UX skills and his fast execution always makes me astonished…
shay ittah
Shay Ittah
Strategy.Innovation.Technology.Marketing
Bank Hapoalim

Itay is truly a UI and UX expert and a great person to work with.

user
ישראל בלולו

אני והשותף שלי עשינו אצל איתי ux/ui לאפליקציה.
הבנאדם הכי מוכשר שיש!
נותן המון מעבר, ונותן לך להבין את המוצר שלך יותר טוב מאיך שהבנת אותו בעצמך.
בעל ניסיון אדיר, יצירתיות אין סופית והכי חשוב שהוא מסדר את הראש וממוקד על מה שנכון וטוב לחווית המשתמש, בלי כל השיט מסביב.
מי שרוצה מוצר מעבר למצויין זה הבנאדם שיקח אתכם לשם.

yuval manzura
Yuval Manzura
Dreemz
CEO & Founder

איתי שם בראש מקצועיות יצירתיות והכוונה ברמה הגבוהה ביותר! היינו מרוצים מהתהליך וכמובן מהתוצאה, מגדיל ראש יוצא מהקופסה ונותן 100% מעצמו לטובת הצלחת הפרויקט על הצד הטוב ביותר! איש עבודה אמין ואיכותי שכייייף לעבוד איתו!

56728413_2163447260633888_7960583061203058688_n
GAL s

אנחנו עובדים עם איתי כבר מספר שנים, כבר בראשית הדרך מצאנו בעל מקצוע מהשורה הראשונה, שמהר מאוד הופך לחלק מהותי מעבודת הפיתוח, בליווי, מחשבה ומציאת פתרונות תוך כדי תנועה. ממליץ בחום.

Marianne Galperin
Marianne Galperin

עבדתי עם איתי במספר הזדמנויות. מילים פשוטות לא יוכלו לתאר את הסיפוק הרב מכל התהליך. מתחילתו, פגישת היכרות לפרוייקט כולל מענה מהיר וברור לשאלות, התקדמות בלוחות זמנים שהיתה מהירה יותר ממה שהלקוחה (אני) יכלה להתקדם … תקשורת נפלאה. בקיצור- סיפור אהבה. לכל ייעוץ מהקל אל המורכב איתי הוא הכתובת, מקצוען ברמה בינלאומית, מהיר ועושה אקסטרה מייל עבור הלקוח. אם היה עוד כוכב אחד על חיוך הייתי מוסיפה.
חוזרת שוב ושוב לספק השירות הזה!
איתי – תודה לך!

nir yogev
Nir Yogev
Gavchik
CEO

איתי מדהים! חי, נושם ואוהב user experience. התוצאות שלו מפילות. רמה אחת מעל כולם!

yirga
yirga semay
MetekuAI
CEO

איתי,המון תודה על שיתוף הפעולה המדהים ,היצירתיות ואיכות המוצר. אפיון, עיצוב וחווית משתמש למוצר דיגיטלי עושים עם איתי אלון

Dadi Orion
Dadi Orion
Teaser
CEO Partner

איזה כיף לעבוד עם איש כל-כך מוכשר ויצירתי שמביא לידי ביטוי את הויז׳ן שחלמת עליו! הגענו לאיתי אחרי הרבה חיפושים ועשרות פגישות מתישות עם מעצבים שלא הצליחו להבין אותנו. לשמחתנו, אחרי פגישה אחת עם איתי ידענו שזה מה שחיפשנו. מעצב ומאפיין בחסד שמקשיב לך ומדייק אותך בדיוק איפה שצריך. איתי הצליח להפוך תהליכים מורכבים לפשוטים גם במוצר וגם בתקשורת מולנו. תודה על הכל, בטוח שניפגש בקרוב.

Lior Yadin
Lior Yadin
Entity Med
CEO

ממליץ בחום לעבוד עם איתי, איתי מקצועי ומנוסה בעיצוב ממשקי משתמש בסובכים הדורשים מחשבה ופתרון בעיות באופן יצירתי. איתי איפיין ועיצב חווית משתמש בצורה מושלמת שהפכה את המוצר למוצר נוח, חכם וידידותי למשתמש בצורה שמגדילה לנו את הלקוחות.

Shveka Yoni
Shveka Yoni
Groovifi
FOUNDER

מעצב מקצועי, מהיר ויסודי. מבין עניין, יצירתי. תענוג לעבוד איתו

Sofía Magistrelli
Sofía Magistrelli
Sofía Magistrelli
Founder

I work with Itay and I Want to say that he is very professional. He has a great capacity to understand ideas and achieve deadlines successfully. I’m glad to work with him!

Tom Brachel
Tom Brachel
Tuto | Techstars 21
Co-Founder & CTO

Great experience! Very professional!

user
Udi Dahan
Baby Beep
CEO

במסגרת הקמת חברה חדשה עבור מוצר למניעת שכחת ילדים ברכב , בחרנו באיתי כמעצב המוצר, אני עובד עם הרבה מעצבים עבור הרבה אפליקציות, זו פעם ראשונה שאני מקבל עיצוב מושלם שלא הייתי צריך להעיר ולגעת, איתי אדם נעים ומוכשר שכיף לעבוד איתו עם תוצאות סופר איכותיות ומהירות, אצלי הוא מהיום מעצב הבית! תודה איתי

daniel yanay
Daniel Yanay
Outline
Founder

אין הרבה אנשים מוכשרים כמו איתי, שילוב של אסטרגטיה, אינטלגנציה והמון כישרון, היה תנעוג לעבוד ביחד מחכה לפרויקט הבא!!!!

user
Israel B
Founder

אני והשותף שלי עשינו אצל איתי ux/ui לאפליקציה. הבנאדם הכי מוכשר שיש! נותן המון מעבר, ונותן לך להבין את המוצר שלך יותר טוב מאיך שהבנת אותו בעצמך. בעל ניסיון אדיר, יצירתיות אין סופית והכי חשוב שהוא מסדר את הראש וממוקד על מה שנכון וטוב לחווית המשתמש, בלי כל השיט מסביב. מי שרוצה מוצר מעבר למצויין זה הבנאדם שיקח אתכם לשם.

Alon Amit
Alon Amit
ReDent Nova
Director of marketing

Working with Itay has been a pleasure. He understood the spirit of the product and the company immediately and even had some suggestions from his perspective as a UI/UX designer that helped improve our product. Itay provided the work in a short matter of time, with quick answers and excellent communication.

We’re looking forward to working with him again!

אם אתם רוצים לעצב אפליקציה, אני כאן!

השאירו פרטים ברורים ואחזור אליכם עד הארוחה הבאה, מבטיח.

    logo-face-fucsia
    איתי אלון
    מנכל ובעלים

    Related Posts

    1
    ItayAlon.com
    הי
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן